Nowe logo Formuły 1 to początek zmiany wizerunku

Karol296

25 listopada 2017

  • Adrian Kapustin

    Force India Formula 1

    • Bond

      Dokładnie takie samo mam skojarzenie.

  • Michał Evagelos Skoczeń

    Przesadzają, Fed Ex i Toblerone też mają logo wykorzystujące negative space. Ewentualnie mogli trochę odświeżyć stare logo i jak im bardzo przeszkadzała pusta przestrzeń to mogli sobie wstawić tam normalną jedynkę. Nowe nie jest niby złe, ale wygląda trochę jak tytuł filmów sci-fi z lat 90-tych :/

    • QBEK

      Mnie trochę przypomina logo programu SPORT z lat ’80 z TVP 😉

    • Po części się z Tobą zgodzę. Też uważam, że przestrzeń negatywna wcale nie była takim problemem, jak to przedstawiono. Myślę, że jednak większość osób zauważała w znaku jedynkę. Odświeżenie na pewno było potrzebne, ale powinno przybrać formę liftingu, z większym poszanowaniem dotychczasowego wzoru.

      • Michał Evagelos Skoczeń

        Właśnie wiele osób zapewne krytykuje nowe logo bo jest nowe. Klasyka gatunku :/ ja też uważam, że stare było bardzo dobre, wymagało tylko odświeżenia. Dlatego skłaniam się ku opcji, że tak drastyczna zmiana jest podyktowana chęcią pokazania że jest nowy właściciel i nowe rozdanie. A przestrzeń negatywna ot tylko pretekst bo przecież coś trzeba było napisać w komunikacie prasowym 🙂