Recenzja gry F1 2017

Karol296

13 września 2017

  • Marek Grzegórzko

    Z pierwszej linii albo ostatniej xdd

    • To drugie wyjście. I celowe zwolnienie na starcie.

  • bartoszcze

    Emerytura z wyścigu, najs 🙂

  • Mateusz Muniak

    We wszystkich recenzjach jakie czytałem, jest napisane, że model jazdy jest bardziej wymagający niż wcześniej. Moje odczucia są zupełnie inne. W tej edycji gaz wciskam na maxa dużo wcześniej niż w F1 2016.(praktycznie zaraz po zakręcie) Na deszczu mam dużo mniejsze problemy, a przy F1 2016 czasami ustawiałem kontrole trakcji na średni. A no i gram na kierownicy, na poziomie trudności 100, bez żadnych asyst.

    Co do gry ogólnie, to strasznie mnie irytuję głupota AI pod względem strategii. Vettel i Bottas regularnie wybierają strategię z jednym postojem więcej, w rezultacie praktycznie zawsze przyjeżdżają na pozycjach 4-5. Ponadto nadal zdarzają się sytuacje, że kilku kierowców z czołówki, zjeżdża do boxu zaraz po zjeździe samochodu bezpieczeństwa. Mogli by to ogarnąć i pozwolić botom na zmianę strategii w sytuacji gdy pojawia się SC. W zmiennych warunkach pogodowych też czasami dzieją się dziwne rzeczy. W Rosji miałem mniej o 2 postoje niż reszta stawki.
    Jeżeli twórcy wydadzą patch poprawiający strategię, to gra będzie 10/10

    • kris79

      moze fizyka jest bardziej zaawansowana tylko poprostu tegoroczne bolidy pozwalaja na wieksze i wcześniejsze wciskanie gazu. i to wzieli pod uwage w grze . to akurat normalne przy tak dużym wzroście przyczepnosci z opon jak i z areodynamiki. to nawet przed sezonem 2017 powiedział verstapen im wiecej docisku tym mniej sie walczy z bolidem . z tym masz racje trudniej jeździło sie w 2016

      ale rozwój bolidu jest mega fajny i te punkty zachecaja do brania udziału w treningach itp . Fajna ta odsłona i mam nadzieje ze bedzie szła w strone AC i rfactor a asysty bedą do właczenia dla mniej zaawansowanych graczy .

    • Bolidy są w tym roku lepsze i mają więcej przyczepności. Sam widzę, ze pewne zakręty które w zeszłorocznej grze sprawiały jakieś trudności teraz są bardzo łatwe do przejechania, jak na prawdziwym torze. Wymagające jest to, ze tempo jest większe, a tym samym margines błędu jest mniejszy.

  • Hudy

    Technika jazdy ma na pewno wpływ na zużycie elementów, przy za wysokim kręceniu obrotów jednostka renault wystarcza na jeden weekend.
    Co do asyst, ja używam tylko absu, reszta off, ale gram na kierownicy. Co do porównania z AC, rb6 (2010) prowadzi się bardzo podobnie do dostępnego w asetto f138 (2013).

    • kris79

      assetto corsa jest mega ale jak gralem miała jeden błąd. zmiana przełożeń skrzyni biegów wogóle nie wpływała na osiagi. bo wraz z wydłużaniem skrzyni powinno spadać przyspieszenie a tak sie nie działo. co było dla mnie szokiem jak na taki symulator.
      F1 2017 to nie symulator ale czystą arcadówka też nie jest. Najlepszy F1 od codemasters jaki wyszedł do tej pory