Okres zimowy, szczególnie koniec grudnia i styczeń aż do prezentacji nowych bolidów to czas, kiedy niektóre media publikują teksty na temat będących jeszcze w produkcji bolidów. Tylko, że te teksty są w zdecydowanej większości wymysłami ich autorów.
Teraz Auto Motor und Sport „ujawnił” sekrety nowego bolidu Mercedesa: rewolucyjne tylne zawieszenie, nowa skrzynia biegów, aerodynamika wzorowana na Red Bullu. Mercedes już jest szybszy o 1,5 sekundy niż poprzednik, a do startu sezonu maja to być 3 sekundy.
Skąd mogą to wiedzieć? Nikt nie ujawni z zespołu takich danych. Ale z drugiej strony, fakt kopiowania rozwiązań Red Bulla to nic zaskakującego. Nad tylnym zawieszeniem sporo pracowali w końcówce tego sezonu. Nowa skrzynia biegów to konieczność, bo zmienione zawieszenie spowoduje zmiany w tyle auta. Bolid szybszy o 1,5 sekundy? To też nic zaskakującego, wszyscy się poprawią przynajmniej o tyle. Taki tekst można napisać o każdym bolidzie. Dodać kilka razy słowo rewolucyjne, trochę liczb i już mozna liczyć cytowania w innych mediach i liczbę wyświetleń tekstu. A jak będzie naprawdę, to dowiemy się dopiero ze zdjęć i analiz bolidów na testach i to głównie na ostatnich, bo wtedy testowane są najbardziej skrywane rozwiązania.
Zgłoszenie błędu w tekście
Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów: