Trwa ekspansja Formuły 1 w Internecie prowadzona przez Liberty Media. Teraz przyszła pora na oficjalny podcast „Beyond the Grid”, który już wkrótce powinien zadebiutować w sieci.
Internetowa platforma Audioboom zawarła umowę z Formułą 1 na produkcję oficjalnego, cotygodniowego podcastu. Spółka poinformowała o tym w komunikacie giełdowym. Podcast ma się nazywać „Beyond the Grid” i mieć formę cotygodniowego magazynu z informacjami, komentarzami oraz ekskluzywnymi wywiadami. W jednym z odcinków gościem będzie Lewis Hamilton. Wkrótce powinniśmy poznać więcej szczegółów na ten temat.
Podcast ma być dostępny w serwisie Audioboom, a także w Apple Podcasts, Spotify, GooglePlay, Deezer, TuneIn oraz Stitcher. Będzie on także dostępny na oficjalnej stronie internetowej F1, a informacje o nim pojawią się na profilach Formuły 1 na Facebooku i Twitterze.
Podcast zostanie specjalnie przygotowany pod formę dystrybucji audio, więc nie będzie to po prostu emisja wywiadów nagranych na torze na potrzeby telewizji. Z pierwszej informacji na temat tej produkcji nie dowiadujemy się nic na temat prowadzących, daty premiery czy długości planowanych odcinków. Wiemy za to, że umowa została podpisana do 31 grudnia 2019 z możliwością rozwiązania po sześciu miesiącach jeśli wyniki będą niezadowalające. Pierwsza seria podcastu ma liczyć 52 odcinki. Formuła 1 prawdopodobnie w w najbliższych dniach przedstawi więcej szczegółów na ten temat.
Ekspansja Formuły 1 w Internecie
Liberty Media prowadzi ekspansję w Internecie, aby zwiększyć popularność Formuły 1. W mediach społecznościowych pojawia się regularnie bardzo wiele różnego typu materiałów. W serwisie YouTube publikują dużo nagrań wideo ze skrótami i ciekawostkami, a także półgodzinne programy „F1 Paddock Pass” przed i po weekendzie wyścigowym. Na Twitterze emitowane są specjalne studia na żywo po wybranych Grand Prix tego sezonu prosto z toru, gdzie podsumowywane są wydarzenia z wyścigu (szczegóły). Na oficjalnej stronie internetowej (która wkrótce ma zostać odświeżona) ruszyło typowanie wyników polegające na ustalaniu składów (szczegóły). Powstają trzy gry wideo na licencji F1: flagowa F1 2018 (szczegóły), mobilne wyścigi (szczegóły) oraz mobilna karciana (szczegóły). To tylko przegląd nowości z ostatnich tygodni. Na pewno to nie jest koniec, bo F1 była bardzo zacofana pod względem obecności w Internecie, więc jest co nadrabiać.
Zgłoszenie błędu w tekście
Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów: