Formuła 1 ogłosiła ważną umowę licencyjną z marką Hot Wheels, która jest największym na świecie producentów samochodzików w skali 1:64. Przez kolejne lata będą pojawiały się w sprzedaży bolidy zespołów F1 oraz limitowane autka.
Hot Wheels® i Formuła 1® ogłaszają przełomowe partnerstwo, wprowadzając limitowaną edycję samochodzików
Najpopularniejsza marka modeli samochodów w skali 1:64 i najbardziej prestiżowe wyścigi samochodowe połączą siły, aby stworzyć linię produktów Hot Wheels inspirowaną Formułą 1®, zaczynając od jedynego w swoim rodzaju, kolekcjonerskiego autka dostępnego jedynie na Mattel Creations.
Należąca do Mattel marka Hot Wheels oraz Formuła 1® po raz pierwszy łączą siły, przenosząc emocje wyścigów F1 do skali 1:64. Limitowana edycja produktów stworzona przez te dwie kultowe marki będzie zawierała pojazdy zespołów Formuły 1®, dając młodym i dorosłym pasjonatom wyścigów zupełnie nowy sposób na zabawę i kolekcjonowanie.
Pierwszy produkt z linii to unikatowy kolekcjonerski die-cast dostępny już na Mattel Creations. Model bolidu Formuły 1 z limitowanej kolekcji Hot Wheels jest wyposażony w oryginalne koła Real Rider z wymiennymi oponami, metalowe nadwozie oraz podwozie, a także nową formę bolidu Formuły 1. Model Hot Wheels F1 ma na masce numer 68, z przymrużeniem oka nawiązując do roku, w którym zadebiutowała marka Hot Wheels. Samochód będzie dostępny w kolekcjonerskim etui „Kar Keepers”, zainspirowanym projektami Hot Wheels „Original 16”, aby zapewnić fanom kolekcjonowania i wyścigów wyjątkowe doświadczenie.
„Hot Wheels zawsze promowało ducha zdrowej rywalizacji, dlatego partnerstwo z Formułą 1 jest naturalnym i ekscytującym wydarzeniem. Dzięki temu połączymy dwie z największych globalnych społeczności fanów, aby dzielić wspólną pasję do samochodów i wyścigów” – powiedział Roberto Stanichi, szef kategorii pojazdów oraz zestawów konstrukcyjnych w Mattel. „We współpracy z Formułą 1 stworzyliśmy program, który pozwala dzieciom odtworzyć emocje towarzyszące wyścigom F1, by mogły prowadzić autka jak zawodowcy. W ten sposób angażujemy też własną społeczność na całym świecie. Tak jak Hot Wheels, Formuła 1 to przede wszystkim emocje i osiągi motoryzacyjne, a szeroka kolekcja, którą stworzyliśmy, podniesie poziom fandomu F1, wzbogacając go o dodatkowe punkty styku z konsumentami, takie jak działania online i aktywacje sprzedażowe.”
Sprzedawane w ponad 150 krajach modele Hot Wheels 1:64 były najlepiej sprzedającym się produktem wśród wszystkich zabawek na świecie w 2023 roku*. Formuła 1, najbardziej prestiżowe widowisko sportowe i rozrywkowe oraz najpopularniejsza seria wyścigowa na świecie, dołącza do rodziny Hot Wheels. Z ponad 700 milionami fanów i 24 wyścigami, Mistrzostwa Świata Formuły 1™ FIA prezentują najlepszych kierowców rywalizujących z prędkościami przekraczającymi 320 km/h na wymagających torach na całym świecie. Ten sport, który w przyszłym roku będzie obchodził swoje 75-lecie, uznawany jest za szczyt szybkości, designu i innowacji.
Emily Prazer, dyrektor handlowa Formuły 1, powiedziała: „Ta ekscytująca współpraca połączy adrenalinę wyścigów motorowych z emocjami związanymi z zabawkowymi autami, dając możliwość zobaczenia drobiazgowych detali, które składają się na samochód F1 – a wszystko to mieści się w dłoni. To coś więcej niż tylko partnerstwo – to celebracja prędkości, kreatywności i innowacji, która zaoferuje fanom nowy sposób na zaangażowanie się w ten sport.„
Po wydaniu pierwszego produktu, wieloletnia współpraca będzie się dalej rozwijać, przez cały sezon 2025 i później. Więcej informacji można znaleźć na stronach www.creations.mattel.com, www.hotwheels.com oraz www.formula1.com.
*Za Circana, Hot Wheels jest wiodącą marką sprzedającą samochodziki.
Źródło: komunikat prasowy
Liberty Media w ostatnich tygodniach ogłosiła kilka nowych umów sponsorskich i licencyjnych – Szczegóły. Kontrakt z Hot Wheels wpisuje się w strategię F1 skierowaną do dzieci. Działają na tym polu coraz bardziej intensywnie, widzą tam sposób na zarabianie pieniędzy, a także w ten sposób liczą na pozyskanie nowych kibiców.
Pierwszy kolekcjonerski model die-cast od Hot Wheels jest drogi, bo kosztuje 135 zł, ale jest to specjalny model kolekcjonerski, stąd uzasadniona wyższa cena. Można go już kupować, link jest w treści komunikatu prasowego, a zdjęcie w nagłówku artykułu. Standardowe modele bolidów F1 na pewno będą tańsze,jak wynika z pierwszych wycieków na temat oferty powinny to być zwykłe modele, które w polskich sklepach kosztują 7-11 zł. Dodatkowo prawdopodobnie będą pojawiały się modele premium w lepszej jakości za 40-50 złotych.
Zgłoszenie błędu w tekście
Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów: