Zapraszam do udziału w konkursie w którym do wygrania jest książka Marca Priestleya pt. „Mechanik. Kulisy padoku Formuły 1 i tajemnice rywalizacji”. Zabawa polega na wytypowaniu czasu zwycięzcy kwalifikacji przed GP Belgii 2018. Są już wyniki konkursu.
Swoje typy proszę podawać w komentarzach pod tym wpisem w formacie: X:XX,XXX. Dla ułatwienia podaję najlepszy czas z piątkowych treningów przed GP Belgii 2018 – 1:43,355 osiągnięty przez Kimiego Raikkonena. Rekordowy czas tej konfiguracji toru wykręcił w 2017 roku podczas kwalifikacji Lewis Hamilton – 1:42,553.
Zwycięzcą konkursu będzie ta osoba, której typ będzie jak najmniej różnił się od czasu, jaki wykręci najlepszy kierowca w kwalifikacjach (w trzecim segmencie – Q3). Typowanie rusza w momencie publikacji tego wpisu, a zakończy się w momencie rozpoczęcia kwalifikacji, czyli o godzinie 15:00 w sobotę 25 sierpnia 2018 roku.
Zorganizowałem już kilkanaście takich konkursów, ale pierwszy raz mogą być problemy z rozstrzygnięciem. Proszę tym razem nie czekać z podaniem swojego typu do ostatniej chwili przed wyznaczonym terminem. W ostatnich dniach z opóźnieniem dostaje mailowe powiadomienia o dodanych komentarzach, a tylko w ten sposób znam adres e-mail uczestników. Więc kto poda swój typ w ostatniej chwili ryzykuje, że w razie zwycięstwa kontakt z mojej strony będzie z opóźnieniem. Bardzo ważna aktualizacja: Problemy z otrzymywaniem powiadomień o nowych komentarzach są większe niż oczekiwałem. Dlatego rozstrzygnięcie konkursu może potrwać o wiele dłużej niż zwykle (nawet ponad jeden dzień). Jeżeli nie dostanę w ogóle adresu e-mail zwycięzcy konkursu, to pojawia się problem z kontaktem w sprawie wygranej. Mam nadzieję, że to tego nie dojdzie, a ja dojdzie to postaram się coś wymyślić, aby skontaktować się ze zwycięzcą.
Regulamin zabawy:
1. Swoje typy można podawać do godziny 15:00 czasu polskiego w sobotę 25 sierpnia 2018 roku, czyli do momentu rozpoczęcia kwalifikacji przed GP Belgii 2018. W tym momencie zablokuję możliwość dodawania i edycji komentarzy pod tym wpisem.
2. Typowanie obejmuje tylko czas zwycięzcy kwalifikacji. Nie typuje się nazwiska kierowcy, który wykręci ten czas.
3. Uznawane będą tylko typy w formie komentarzy zamieszczone do tego wpisu na blogu. Umieszczone w innych miejscach na blogu, lub w sieciach społecznościowych nie będą brane pod uwagę.
4. Zamieszczając swój komentarz należy podać pseudonim oraz poprawny adres e-mail. Adres e-mail nie będzie nigdzie widoczny, zostanie przeze mnie wykorzystany tylko w razie ewentualnego kontaktu ze zwycięzcą. Adres e-mail proszę podać w formularzu, a nie w treści komentarza. Osoby, które mają już konto Disqus nie muszą dodatkowo podawać adresu e-mail.
5. Wygrywa ta osoba, której podany czas będzie najmniej różnił się od tego, który uzyska zwycięzca kwalifikacji.
6. W przypadku dwóch zwycięskich typów, nagrodę otrzyma ta osoba która wcześniej oddała swój typ.
7. Jeżeli zwycięzca kwalifikacji zostałby z nich wykluczony, to typy będę odnosił do czasu kierowcy który wykręcił drugi czas w kwalifikacjach (w trzecim segmencie – Q3).
8. Jeżeli zwycięzca kwalifikacji otrzyma karę przesunięcia na polach startowych, to dalej będę uznawał czas jego okrążenia z Q3 do wyznaczenia zwycięzcy konkursu.
9. Zwycięzcę zabawy ogłoszę w tym wpisie po kwalifikacjach. Później skontaktuję się z nim przez e-mail, aby uzyskać dane adresowe do wysyłki nagrody.
10. Typuje się czas zwycięzcy kwalifikacji uzyskany w trzecim segmencie czasówki – Q3. Jeżeli we wcześniejszej fazie kwalifikacji (Q1 lub Q2), jakiś kierowca uzyska lepszy czas, to ten wynik się nie liczy.
11. Konkurs przeznaczony jest do mieszkańców Polski, wysyłka nagrody będzie możliwa tylko na obszarze tego kraju.
O książce „Mechanik. Kulisy padoku Formuły 1 i tajemnice rywalizacji”
Marc „Elvis” Priestley to były mechanik zespołu McLaren, który napisał książkę pt. „Mechanik. Kulisy padoku Formuły 1 i tajemnice rywalizacji”, której polskie wydanie ukazało się nakładem wydawnictwa SQN. Książka ujawnia, jak „od kuchni” funkcjonuje świat królowej motorsportu. Autor opowiada w niej o szalonych imprezach, zachowaniu gwiazd F1, szefach, konkurencyjnych zespołach, trikach i wielu innych rzeczach, które do tej pory były niedostępne dla kibiców. Polecam dwa fragmenty tej książki, które zamieściłem wcześniej na blogu – TUTAJ oraz TUTAJ. Blog CyrkF1 jest partonem medialnym polskiego wydania tej książki. Na blogu jest także recenzja tej książki, która powinna pomóc w ewentualnej decyzji o jej zakupie – Szczegóły.
Wyniki konkursu
Lewis Hamilton wygrał kwalifikacje wykręcając w Q3 czas 1:58,179. W ostatnim segmencie kwalifikacji zaczął padać deszcz, więc ten czas jest o wiele gorszy niż w Q2. Zgodnie z zasadami zaliczam do wyników najlepszy czas z Q3. Mało typujących liczyło na opady deszczu, a mimo to zwycięzca pomylił się bardzo nieznacznie. Zwycięzcą został bulasnick, który obstawił czas 1:58,200 – pomylił się tylko o 0,021 sekundy. Bulasnick wygrywa książkę. Wkrótce skontaktuję się z nim w sprawie adresu wysyłki. To był już ostatni konkurs z książką pt. „Mechanik. Kulisy padoku Formuły 1 i tajemnice rywalizacji” w roli głównej. Liczę, że jeszcze w tym sezonie uda mi się przygotować jakieś konkursy.
Zgłoszenie błędu w tekście
Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów: