Renault zaprezentowało silnik V6 Turbo, który będzie w użyciu już w przyszłym sezonie. To jest oczywiście grafika, nie zdjęcie jak to nazywają w Renault. Mercedes pokazał swój silnik w styczniu. Teraz jeszcze czas na Ferrari, bo Corsworth nie będzie miał swojego silnika V6 Turbo. Ale być może pojawi się nowy dostawca, ale to już temat na inny wpis.
Nowe silniki V6 Turbo muszą spełnić kilka wymogów. Jego waga (łącznie z systemem ERS) będzie wynosić 155 kg, liczba obrotów wyniesie maksymalnie 15 000. Kluczem będzie system ERS, który zapewni aż 160 KM przez 33,3 sekundy na okrążeniu. Pisałem o zmianach reguł technicznych na sezon 2014 kilkukrotni. Wystarczy poszukać w Cyrku F1. Najłatwiej pod tagiem 2014.
Renault chce dostarczać silniki maksymalnie 5 zespołom.
Zgłoszenie błędu w tekście
Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów: