Znana również w Polsce, sieć restauracji serwującej kanapki – Subway – szykuje się do wejścia do Formuły 1 (KLIK). Już w ubiegłym roku doszło do spotkania przedstawiciela koncernu z Bernie Ecclestone’m podczas wyścigu w Kanadzie. Wspominam o tym możliwym sponsoringu w F1, bo nie byłaby to zwykła transakcja w formie naklejki na bolidach jednego zespołu. Subway ma większe plany. W tej chwili Subway jest obecny w NASCAR, gdzie sponsorują jeden wyścig, zespół i kierowcę. W F1 również wchodzi w grę szerszy zakres sponsoringu. I nie można wykluczyć np: reklam z udziałem kilku kierowców różnych zespołów jedzących kanapki. Subway bardzo mocno rozwija się teraz w Europie i F1 byłaby idealna dla promocji marki na Starym Kontynencie. Ciekawe, że nie ma teraz w F1 żadnego sponsora z branży fast-food. W amerykańskich seriach jest dużo takich reklam. W tekście źródłowym użyto zdjęcia bolidu McLarena, który wciąż szuka sponsora tytularnego, więc takiego ruchu też nie można wykluczyć.
Zgłoszenie błędu w tekście
Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów: