Szwajcarski bank UBS ogranicza swoje zaangażowanie w Formułę 1. Bank obecnie jest tytularnym sponsorem wyścigu o GP Chin na torze w Szanghaju. A także jest jednym z głównych sponsorów Formuły 1, co jest widoczne poprzez ich reklamy na torach F1. Łącznie wydatki banku na Formułę 1 szacuje się na 54 mln $ rocznie. W przyszłym roku UBS nie będzie już tytularnym sponsorem GP Chin. Zmniejszone zostaną też pieniądze płacone firmom zarządzającym Formułą 1, a więc będzie mniej reklam na torach (pozostaną głównie na rynku wschodzących). Przyszłoroczne wydatki banku na F1 mają wynieść 32 mln $. Bank nie wycofuje się z F1 z tego względu, że udaje im się nawiązywać wiele kontaktów podczas wyścigów w Paddock Clubie. UBS wszedł do F1 w 2010 roku, gdy prezesem był Oswald Grubel – kibic F1. Obecny prezes – Sergio Ermotti – patrzy na kwestie związane z F1 tylko pod kątem biznesowym.
Zgłoszenie błędu w tekście
Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów: