Analiza kwalifikacji przed GP Brazylii 2017

Karol296

11 listopada 2017

  • Adam Ziółkowski

    HAM dostał nową specyfikację silnika?

    • Hamilton dostał na Silverstone silnik numer trzy, a potem na Spa silnik numer cztery. Nie korzystał cały czas z silnika numer cztery, bo zmieniali na starsze wersje. W Interlagos miał przejechać kwalifikacje i wyścig w silniku numer trzy. Na wyscig dali mu trzy nowe części w specyfikacji numer cztery. Nie jest to nowość, bo miał już taki silnik, ale są to nieużywane części.

  • Wojciech Janus

    Naprawdę, nie jestem zwolennikiem spiskowej teorii dziejów, ale jakoś tak… moja pierwsza myśl kiedy zobaczyłem w jaki sposób Hamilton zakończył kwalifikacje, była taka, że teraz Bottas wygra z Vettelem klasyfikację kierowców sezonu 2017.
    Już nie takie historie widzieliśmy w Formule 1 i bardzo chciałbym się mylić….

  • wer

    Karol, /mam na imię Mariusz/, przecież zużycie opon na tym torze jest bardzo duże, a Ty piszesz, że małe ?
    Czytam od wczoraj newsy z różnych źródeł, mówiące o wysokim zużyciu opon…
    O co kaman ?

    • Pirelli twierdzi, że najszybsza będzie strategie jednego podstoju. Nie wiem gdzie czytałeś, ze zużycie opon jest duże. W piątek robili długie przejazdy i tempo nie spadało.
      https://twitter.com/pirellisport/status/929451191167340550

      • bartoszcze

        Nie wymieniali czasem asfaltu?

        • Asfalt wymienili w 2014 roku.

    • phaedra

      A może wystarczy oglądać relacje na e11 i słuchać wypowiedzi kierowców. To nie boli.