Browar Heineken, który od kilku miesięcy jest jednym z głównych sponsorów F1 przygotował dwie wysoko budżetowe reklamy z udziałem gwiazd Formuły 1. Co ma być wstępem do dalszej promocji.
Pierwsza reklama z udziałem Jackiego Stewarta została opublikowana w czasie weekendu z GP Włoch 2016, którego tytularnym sponsorem był Heineken. Reklama ta w dużym stopniu wykorzystuje materiał wideo ze świetnego filmu dokumentalnego Romana Polańskiego „Weekend z mistrzem”. Recenzję tego filmu znajdziecie TUTAJ. Tytułem tej reklamy jest „Gdy prowadzisz, to o nigdy nie pij”. Heineken zaczął prowadzić kampanię pod tym tytułem, gdy pojawili się w Formule 1.
Teraz została opublikowana druga reklama, tym razem z udziałem Davida Coultharda, oraz krótkim epizodem Berniego Ecclestone’a. Reklama pod tytułem „więcej niż wyścig” ma przedstawić widzom czym jest Formuła 1.
Heineken planuje w o wiele większe działania promocyjne powiązane z F1 w przyszłości. Obecnie wiemy, że będzie sponsorem tytularnym wyścigów we Włoszech, Meksyku i w Chinach. A także jego reklamy pojawią się na sześciu kolejnych torach. David Coulthard i Jackie Stewart zostali ambasadorami marki, stąd ich udział w pierwszych reklamach telewizyjnych. Mają się pojawić kolejne akcje promocyjne, czy też butelki piwa z logiem F1.
Zgłoszenie błędu w tekście
Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów: