Ferrari przygotowało film pokazujący w przyśpieszonym tempie proces oklejania nowego bolidu SF15-T naklejkami z logotypami sponsorów. Są w stawce Formuły 1 zespoły, które nie musiałby w takim filmie używać przyśpieszenia, bo mają zaledwie kilku sponsorów. Ferrari jest na drugim biegunie i jeszcze powiększyło przed sezonem 2015 grupę wspierających zespół firm.
Do grona sponsorów Ferrari dołączył Gene Haas. Który w 2016 wystawi swój własny zespół w F1, będąc partnerem Ferrari. Haas F1 Team będzie korzystać z silników Ferrari. Na bolidach widać również logotyp Alfa Romeo, który zastąpił Fiata. Razem z Estebanem Gutierrezem, który jest kierowca rezerwowym Ferrari w 2015 roku, dołączyła firma Telcel widoczna na boku tylnego skrzydła. Ferrari utrzymało wszystkich swoich kluczowych sponsorów. No i nie zapominajmy o najważniejszym: Philip Morris wciąż wspiera Ferrari zawrotną sumą 100 mln $ rocznie, mimo braku jakiejkolwiek obecności na bolidach z uwagi na zakaz reklamy papierosów. Umowa ta kończy się po tym sezonie. Ciekawe czy uda się ją przedłużyć. Przypominam, ze obecny szef zespołu – Maurizio Arrivabene – wcześniej przez wiele lat pracował właśnie w firmie Philip Morris. Ten fakt na pewno ułatwi przedłużenie tej umowy.
Pozostałe informacje techniczne oraz galeria zdjęć nowego bolidu do zobaczenia TUTAJ. Wideo prezentacja bolidu SF15-T, do obejrzenia TUTAJ.
Zgłoszenie błędu w tekście
Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów: