Zespół McLaren zawsze jest niezwykle dokładny jeśli chodzi o swoich sponsorów. Działają bardzo szybko dodając, czy usuwając odpowiednie logotypy. Gdy tylko skończyło się partnerstwo z Mercedesem to bardzo szybko dokonali odpowiednich zmian wprowadzając w to miejsce Hondę. Teraz wszystko wskazuje na to, że zaprezentowane malowanie bolidu MP4-30 jest malowaniem przejściowym.
Nie ma logotypów trzech obecnych sponsorów zespołu ani na nowym bolidzie, ani na kombinezonach kierowców. Są to firmy: Hilton, Akzo Nobel i Santander. A wszystkie te firmy nadal są wymieniane w gronie sponsorów zespołu na stronie internetowej, oraz w materiałach prasowych. Szczególnie zastanawiająca jest nieobecność Santandera. To hiszpański bank, który zaczął sponsorować zespół w 2007 przychodząc razem z Fernando Alonso. Później wartość sponsoringu spadła, ograniczając się tylko do dużego logotypu na kombinezonach. Teraz gdy Alonso powrócił do zespołu mogą myśleć o zwiększeniu swojej obecności w zespole.
No branding on McLaren trucks. As noted a hint that an all-new livery could be coming for the start of the season: pic.twitter.com/xoPGt7Ub70
— Adam Cooper (@adamcooperF1) styczeń 31, 2015
Ciężarówki zespołu, które pojawiły się w Jerez na pierwszych testach przedsezonowych nie mają żadnych oznaczeń spinorów. Są po prostu srebrne bez żadnych logotypów. To bardzo dziwna sytuacja, która może być ostatecznym sygnałem potwierdzającym, że zespół dopina szczegóły ważnej umowy z nowym sponsorem. Co doprowadzi do zmiany w malowaniu bolidu. Widziałem już komentarze sugerujące, że McLaren może zorganizowac prawdziwą prezentację jeszcze przed startem nowego sezonu w Australii. Bo odsłonięcie bolidu MP4-30 było niezwykle skromne.
Zgłoszenie błędu w tekście
Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów: