Zapraszam do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest książka „Niki Lauda. Do piekła i z powrotem. Autobiografia legendy Formuły 1″ oraz zestaw blogowych gadżetów. Zabawa polega na wytypowaniu czasu zwycięzcy kwalifikacji przed GP Austrii 2023. Konkurs rozstrzygnięty.
Swoje typy proszę zgłaszać poprzez znajdujący się pod regulaminem konkursu formularz. Proszę wpisywać je w formacie: X:XX,XXX (cyfra, dwukropek, dwie cyfry, przecinek i trzy cyfry) – formularz dopuszcza zgłoszenia tylko w tej formie. To bardzo ułatwia mi późniejsze ogłoszenie wyników. Dla ułatwienia podaję najlepszy czas z kwalifikacji w 2022 roku – 1:04,984. Prognoza pogody daje spore szanse na opady deszczu, więc można brać to pod uwagę przy typowaniu. Podczas GP Austrii 2023 kwalifikacje odbywają się w piątek, dlatego konkurs z typowaniem ruszył jeszcze przed pierwszym treningiem, aby każdy miał możliwość się zgłosić.
Zwycięzcą konkursu będzie ta osoba, której typ będzie jak najmniej różnił się od czasu, jaki wykręci najlepszy kierowca w kwalifikacjach (w trzecim segmencie – Q3). Typowanie rusza w momencie publikacji tego wpisu, a zakończy się pięć minut przed rozpoczęciem kwalifikacji, czyli o godzinie 16:55 polskiego czasu w piątek 30 czerwca 2023 roku.
Szczegóły na temat nagrody w konkursie
Zwycięzca konkursu otrzyma jeden egzemplarz książki „Niki Lauda. Do piekła i z powrotem. Autobiografia legendy Formuły 1″. Jest to autobiografia Nikiego Laudy, którą napisał bezpośrednio po zakończeniu kariery kierowcy w Formule 1. Po śmieci Laudy w 2019 roku, książka została zaktualizowana i wydana ponownie z dodatkowymi rozdziałami napisanymi przez znanego autora Kevina Easona. Książka miała polską premierę pod koniec czerwca 2023 roku, jej fragment i zapowiedź możecie przeczytać pod tym linkiem. Dodatkowo dorzucam zestaw pięciu blogowych gadżetów.
Regulamin konkursu
1. Swoje typy w konkursie można zgłaszać do godziny 16:55 polskiego czasu w piątek 30 czerwca 2023 roku, czyli na pięć minut przed rozpoczęciem kwalifikacji.
2. Typowanie obejmuje tylko czas zwycięzcy kwalifikacji. Nie typuje się nazwiska kierowcy, który wykręci ten czas. Typuje się czas zwycięzcy kwalifikacji uzyskany w trzecim segmencie czasówki – Q3. Jeżeli we wcześniejszej fazie kwalifikacji (Q1 lub Q2), jakiś kierowca uzyska lepszy czas, to tego wyniku nie będę brał pod uwagę. Jeżeli Q3 się nie odbędzie, to będę brał pod uwagę czas z Q2. Jeżeli nie odbędzie się Q2 i Q3, to będę brał pod uwagę wyniki Q1.
3. Uznawane będą tylko typy zgłoszone do konkursu poprzez zamieszczony poniżej formularz. Nie będę uznawał typów zamieszczonych np. w komentarzach do tego wpisu, czy wysyłanych w innej formie.
4. Zgłaszając swój udział do konkursu należy podać swoje imię lub pseudonim oraz poprawny adres e-mail. Adres e-mail zostanie przeze mnie wykorzystany tylko w razie ewentualnego kontaktu ze zwycięzcą. Imię lub pseudonim uczestnika opublikuję publicznie w tym tekście ogłaszając wyniki konkursu.
5. Osoba, która poprawnie wypełni formularz dostanie na swój adres e-mail potwierdzenie wysłania zgłoszenia do konkursu.
6. Nie ma możliwości edycji swoich typów, a zgłoszenia uczestników rozpoznaję na podstawie adresów e-mail. Jeśli ktoś z jednego adresu wyśle więcej niż jedno zgłoszenie, to będę uznawał jedynie to pierwsze. Kolejne zgłoszenia zignoruję.
7. Konkurs wygra ta osoba, której podany czas będzie najmniej różnił się od tego, który uzyska zwycięzca kwalifikacji.
8. W przypadku dwóch zwycięskich typów, nagrodę otrzyma ta osoba która wcześniej oddała swój typ.
9. Jeżeli kierowca, który wygra kwalifikacje zostałby z nich wykluczony, to typy będę odnosił do czasu kierowcy który wykręcił drugi czas w kwalifikacjach (w trzecim segmencie – Q3).
10. Jeżeli kierowca, który wygra kwalifikacje otrzyma karę przesunięcia na polach startowych, to dalej będę uznawał czas jego okrążenia z Q3 do wyznaczenia zwycięzcy konkursu.
11. Zwycięzcę zabawy ogłoszę w tym wpisie po kwalifikacjach. Później skontaktuję się z nim poprzez e-mail, aby porozumieć się z nim w sprawie wyboru i wysyłki nagrody.
12. Biorąc udział w konkursie wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez właściciela bloga CyrkF1 na potrzeby przeprowadzenia konkursu oraz na czas jego trwania.
13. Dane zostaną wykorzystane tylko do prawidłowego przeprowadzenia konkursu zgodnie z regulaminem.
14. Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
15. Wszystkie dane osobowe wraz ze zgłoszeniami zostaną trwale usunięte w terminie do siedmiu dni po dniu podania do wiadomości rozstrzygnięcia konkursu.
16. Konkurs przeznaczony jest do mieszkańców Polski, wysyłka nagrody będzie możliwa tylko na obszarze tego kraju.
17. Zastrzegam sobie możliwość przerwania konkursu w dowolnym momencie w razie wyniknięcia problemów technicznych z przyjmowaniem zgłoszeń.
18. Jeżeli zwycięzca nie będzie zainteresowany otrzymaniem konkretnej nagrody, to organizator skontaktuje się z uczestnikiem, który zajął drugie miejsce.
W tym miejscu znajdował się formularz konkursowy.
Wyniki konkursu
Max Verstappen wygrał kwalifikacje osiągając w Q3 czas 1:04,391. W konkursie oddano 189 zgłoszeń, w tym dwa po terminie. Większość uczestników zabawy obstawiała lepsze wyniki, bo w granicach 1:03,X, a pojedyncze osoby obstawiały opady deszczu. Najlepszy okazała się Lubek, która obstawił czas 1:04,389 – czyli pomylił się o 0,002 sekundy. Gratuluję wygranej i wkrótce skontaktuję się w sprawie nagrody mailowo. Fragment listy zgłoszeń z najbliższymi typami poniżej. Dodałem i pogrubiłem czas jaki miał Verstappen.
1:04,350
1:04,372
1:04,378
1:04,385
1:04,386
1:04,389 – Zwycięzca
1:04,391 – Verstappen
1:04,414
1:04,436
Kolejny konkurs przy okazji GP Wielkiej Brytanii, do wygrania będzie książka o Nikim Laudzie i blogowe gadżety.
Zgłoszenie błędu w tekście
Zaznaczony tekst zostanie wysłany do naszych redaktorów: